۱۳ پاسخ

من خیلی میخوردم

تو قرمه سبزی شنبلیله داره که خوردنش قاعده اوره

من همش هوس قورمه سبزی میکنم🤣

عععع
چه ربطی داشت

چرا عزیزم منم شنیده بودم ضرر داره یخاطر یکی از سبزی هاش

نه من میخوردم خیلی هم دوس داشتم

نه ضرر نداره شاید باد لوبیاش اذیتت کنه که اونم اگه از شب قبل خیس کنید و چند بار آبشو خالی کنی دیگه خوبه

منم نشنیدم ضرر داره میخوردم

ن ندارع

میگن بعضی سبزی توشه قاعده اوره

خورشت کرفس میگفتن سرد نخوری اما قرمه سبزی نه

نشنیدم تا حالا
من میخوردم

چه ضرری داره؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد