خانما قورمه سبزی اشکال نداره تو بارداری

۱۲ پاسخ

هیچی مضر نیس همه چی بخورین ولی ب حدواندازه

بخور هر چقدر دلت میخواد من هفته ای دوبار قورمه سبزی میخوردم بارداری قبلیامو حالا هم میخورم

نه چه بدی

واییی من اصلا نمیتونم قورمه سبزی بخورم بدممم میااد از بوش

زیادی بله یک بار دو بار نه ببین ب شرایط بارداری خودت بستگی داره

بخاطر سبزیش سه ماه اول باید رعایت کنی سبزیش گرمه مم سه ماه اول نخوردم ولی الان میخورم

نه گلم موردی نداره
من از روز اول تا الان خوردم موردی هم نداشتم
نوش جانت

نه عزیزم

ن عزیزم بخور

مگه قورمه سبزی هم مضره؟
من از اول بارداری میخورم😐💔

نه عزیزم غیر از دمنوش ها و آب هدیج و جگر
بقیه چیزها در حد اعتدال مصرف بشه
البته من دکترم گفت سه ماه اول عسل هم نخور

من چند بار خوردم تا الان

سوال های مرتبط

مامان کیانمهر👼 مامان کیانمهر👼 ۲ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری