۱ پاسخ

من نزدیک به ماه دادم خوب بود احساس کردم وزن میده.شنیدم هم ک وزن دهیش خوبه ولی چون رفلاکس داره بچم بالا میاره عوض کردم .ان شا الله اگه رفلاکسش خوب شد باز گیگوز میدم

سوال های مرتبط