۴ پاسخ

سلام اینم از کالسکه... منم کالسکه رو تخت کردم تا پسرم نتونه بشینه همینجور باشه خوبه اگه نشت منم کالسکه رو یکم جمع میکنم که کوچیک بشه

تصویر

نه بابا... میتونی عکس بدی ببینم مثل ماله پسره منه؟

خریدم اصلا نمیشینه گریه میکنه😢🤦‍♀️

اره منم دارم واسه چی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۹ ماهگی
مامان پناه❤️❤️❤️ مامان پناه❤️❤️❤️ ۱۰ ماهگی