به نظر من تو این سن یک کالسکه عصایی بگیری کاربردی تره حالا بازم خودت باید ببینی
به عنوان یک مامان با سه تا بچه پیشنهاد میکنم که کالسکه خوش دست و بسیار سبک و جمع و جور بخر با کیفیت بالا و چرخ های روانم
کالاسکه خوبه ولی اگه خیلی این ور اون ور با ماشین میخوای بری جاگیره ب زور جا میشه تو صندوق یا هم باید بزاری صندلی عقب
من دارم خوبه روانه
فقط خیلی جاگیره به زور توی صندوق جا میدیم
من گرفتم چیز جالبی نبود آخرم از همین ساده ها گرفتیم چون تاشو بود همش تا میخورد 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.