۷ پاسخ

طبیعیه

منم دارم

اره عادیه من گاهی دلدرد مثل پریود هم دارم از درد سینه ام نگم برات

والا من هر روز یه بلایی سرم میاد سرچم میکنم همش میزنه طبیعیه تو سه ماه اول 😶‍🌫️

بله کاملا طبیعی و عادی

طبیعیه

اره عادیه

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان arta مامان arta هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان یلیا مامان یلیا هفته سی‌وچهارم بارداری