سلام کسی تو بارداری آسپرین خورده?

۱۱ پاسخ

من شبی ۲تا برای سنم و افزایش خونرسانی ب جنین برای وزن گیری

بله من شبی دارم یکی میخورم تا اخر هفته ۳۵دکتر گفته ادامه بده چون قبلا یه سقط داشتم

اره تقریبا ۹۰ درصد مامانا میخورن

آره عزیزم من میخوردم

آره من شبی 2 تا میخورم

آره بابا من از ۱۸ هفتگی دارم میخورم

بله من

شبی دوتا ۸۰

اره دکترم داده تقریبا بعد ۲۸هفته که رفتم آزمایش قند بارداری تا الان میخورم

من از اول میخورم شبی یکی

اره من شبی دوتا میخورم

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارزو مامان ارزو ۹ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۱ ماهگی