کیا تو سه چهار ماهگی بجای اد مولتی میدن

۴ پاسخ

من از ۶ روزگی که از nicuترخیص شد دکتر اونجا گفت مولتی بده بعدم که یه دکتر دیگه انتخاب کردم و تحت نظر اون هست گفت اشکال نداره بده همون رو

من از اولش گفت مولتی بده دکترم

من از ۳ماه و ۱ هفته شروع کردم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آراز 👼 مامان آراز 👼 ۱۳ ماهگی