قلم گاو بهتره برای یا قلم گوسفندی؟؟

۳ پاسخ

واسه پاییز زمستون ک هوا سرده گوسفندی بخر
تابستون گاو چون طبعش سرده ولیییی باید بزاری ببنده بعد روغن روشو کامل جمع گنی.کمترم بزنی ک بچه اسهال نشه تو تابستون

عزیزم قلم‌گاو اصلا خوب نیست برای بچه به شدددددت چرررررب و به شددددددت سرررررد هست ،گوسفندی بگیر مقویه

قلم گوسفندی

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان لیانا 🤱🏻🎀 مامان لیانا 🤱🏻🎀 ۸ ماهگی
مامان اقا هامین مامان اقا هامین ۱ سالگی