۴ پاسخ

یعنی یوبوستت هم خوب شد

اره

من دکتر نرفتم خیلی شدید داشتم با پماد انتی همورویید کارخونه ابوریحان، و قرص ویتامین ای که سوراخ میکردم روغنشو میزدم خوب شدم

ار حالت سجده شدم معاینه کرد

سوال های مرتبط

مامان نفسی مامان نفسی ۱۳ ماهگی
مامان علیسان👼🏻💙 مامان علیسان👼🏻💙 ۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی