شقاق به زخم داخل مقعد میگن.
این که شما میگین چیزی اومده بیرون بهش میگن هموروئید یا بواسیر.
من هر دو تا شو داشتم سر پسرم. سر این یکی هم یه کمی دارم.. باید برم بعدآ لیزر کنم...
خوب شديد شما؟ من دادم میمیرم از درد و بيرون زدگی کی ميره داخل؟
داشتم قبل بارداری
بعد زایمان طبیعی رفتهداخل
اذیتی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.