۳ پاسخ

شقاق به زخم داخل مقعد میگن.
این که شما میگین چیزی اومده بیرون بهش میگن هموروئید یا بواسیر.
من هر دو تا شو داشتم سر پسرم. سر این یکی هم یه کمی دارم.. باید برم بعدآ لیزر کنم...

خوب شديد شما؟ من دادم میمیرم از درد و بيرون زدگی کی ميره داخل؟

داشتم قبل بارداری
بعد زایمان طبیعی رفته‌داخل
اذیتی نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱ سالگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۶ ماهگی