۱۴ پاسخ

من هنو ندادم حس میکنم خوب نیس براشون😩

نه سعی میکنم ندم اصلا چون نگهدارنده داره خاصیتی نداره فقط شیکم سیر کنه

اره خیلی با پلو شوید میدم دوست داره

من روغنش میگیرم و میدم با سیب زمینی

من راستش خودمم دیگه نمیخورم ترسیدم ازش😂

کمتر بدی بهتره خود ماهی رو بگیر

من تا حالا ندادم چون اصلا استفاده نداریم
ولی به نظرم طوری نیست

منم پیش بیاد میدم با کته خیلی دوسداره

من دو سه باری دادم ولی دوس نداره کم خورده خودش

خیلی کم

تا الان ندادم
ولی تو گهواره دیدم ک خیلی ها میدن

نه گلم

اره میدم

من از ی سالگی ب بعد میدم

سوال های مرتبط

مامان پسرم زندگیم مامان پسرم زندگیم ۳ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۳ سالگی
مامان دخترای قشنگم❤️ مامان دخترای قشنگم❤️ ۳ سالگی