۵ پاسخ

من یه تن ماهی و یه کنسرو لوبیا درست میکنم فقط پسرم سیر میشه😅😅خیلی خوشمزس

تن ماهی و کنسو لوبیا که ترکیب اماده هستن باهم بگیر بجوشون بخور
خیلی خوشمزس اماده ها

میتونی یه پیاز تفت بدی تن ماهی رو بریز توش یکم تفت بده بعد لوبیا رو بریز روش و بذار یکمی بجوشه خوشمزه میشه میتونی ام اول بجوشونیشون بعد این جوری ترکیب کنی

آنقدر خوشمزه میشه ک نگووووو ولی کالریششش زیاده

ترکیبش خیلی سنگین نیست؟

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد مامان محمدآراد ۳ سالگی
مامان علی مامان علی ۲ سالگی
مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی
مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی