کنسرو لوبیا قارچ هم باید مثل تن ماهی 20دقیقه بجوشونم؟

۴ پاسخ

من که حتما ۲۰ دقیقه میجوشونم

من که میریزم فقط گرم میکنم
همون حرارت ببینن کافیه

روی قوطی ننوشته؟

صادقانه ی چی بگم
من تو عمرم کنسرو ماهی نجوشوندم
همیشه ی پیاز داغ میگرفتم ی تفت میدادم و بقیه ماجرا

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد مامان محمدآراد ۳ سالگی
مامان علی مامان علی ۲ سالگی
مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی
مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی
مامان نی نی کوچولو😍 مامان نی نی کوچولو😍 ۳ سالگی