۳ پاسخ

بیمارستانش خصوصیه؟
اگ خصوصیه فرقش با سزارین در حد ۵ تومنه مثلا طبیعی ۳۰ باشه سزارین ۳۵ عه
اینجا تهران ک اینطوره
اگه دولتی باشه ک رایگانه طبیعی

همون۳۰تا۳۵ فک کنم

سلام عزیزم زنگ بزنید

سوال های مرتبط

مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری