۳ پاسخ

من بچم از سه ماهگی گاهی میگفت.ولی از ۵ ماهگی موقع گریه میگه ماما

دخترم نزدیک چهار ماهشه از بیست روز قبل یاد گرفته موقع گریه می‌گه ما...مان

الان میگه دیگه

سوال های مرتبط

مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی