۵ پاسخ

سلام بیمارستان نمیزارن باید قایمکی بدی
واسه زردی بچه هم خوبه
اپتامیل

منم اپتامیل گرفتم ببرم

گیگوز عالیه خودمم اینو خریدم برا توی ساک بیمارستان

برا بیمارستان ؟؟

آپتامیل بهتره بیشتر بچه ها قبولش میکنن هضمش راحت تره و وزن دهیش ام خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌وهشتم بارداری