در حال دوشیدن شیر🙂

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم سلام؛ دختر منم داره دوماهش میشه؛ سینه رو نمیگیره؛ شما همچنان از شیردوشت راضی هستی؟؟ شیرتون کم نشده؟؟ سینه رو زخم نمیکنه؟؟ نمیدونم چکار کنم واقعا ناراحتم
اگر راضی هستید ممنون میشم مارک و برند شیردوشتون رو بگید!🙏

هنوز شیرت کم نشده؟

عزیزم شیر دوست چه زرندیه راضی هستی

شیر دوش خوبه؟من بیمارستان شیر دوش استفاده می‌کردم عالیه بود الان با دست میدوشم ب نظرت شیر دوش برقی اینا مکشش خوبه؟

سعی کن از سینه بدی، همش بدوشی شیرت کمتر میشه

وای چقدر بده شیر دوشیدن آدم حس گاو بودن بهش دست میده

چرا میدوشی ؟
پس زده سینتو؟؟

چرا سینه نمیخوره؟

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان ارش مامان ارش ۶ ماهگی
مامان نورا قیزیم مامان نورا قیزیم ۴ ماهگی
مامان نخود[آیهان]😍 مامان نخود[آیهان]😍 ۸ ماهگی