۵ پاسخ

چند سی سی تونستی بدوشی؟
چند ساعت شیر ندادی؟

وای من که اصلا نمیتونم بدوشم اصلا در نمیادش خیلی سخته

آره عزیزم

من انگشام درد میکنه 😑مقاومت کردم برقی نگرفتم ولی برقی راحته

برقی ندارم دستی هم بدرد نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان ارش مامان ارش ۶ ماهگی
مامان محمد سبحان💙🌈 مامان محمد سبحان💙🌈 ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی