۲ پاسخ

فک کنم یه گیاهیی ب اسم ثنا تو عطاری شیاف گلیسرینم خوبه

از کم آبیه بدن هست فقط مایعات بده مخصوصا گرم باشه مثلا چای کم رنگ ،شیر گرم و...

سوال های مرتبط

مامان آروین👼🏻😍 مامان آروین👼🏻😍 ۲ سالگی