خانما تست امروزم منفی شد😔

۹ پاسخ

میترسم برم ازمایش خیلی تو ذوق ادم میخوره

بچه ها ۱۴ روز تاخیر دارم.ولی پریودام با دارو.این ماه نخوردم.بعدشم علائم دارم.نمیدونم.

اگه تاخیر داری برو ازمایش بده

چند روز تاخیری

حتما خدا برنامه بهتری برات داره انشاالله ماه بعدی عزیزم

چندروزتاخیری

دوتا قبلش هاله افتاده بود😔

عیبی نداره عزیزم به فال نیک بگیرپرقدرت تربرای آینده

دورت بگردم نگران نباش انشاالله نوبت مام میرسه 🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان گرده مامان گرده قصد بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی
مامان رها مامان رها هفته بیست‌ونهم بارداری
خدایا معجزه کن خدایا معجزه کن قصد بارداری
یا مهدی یا مهدی قصد بارداری
zizi zizi قصد بارداری