۵ پاسخ

انوکساچیه

برای چی خوبه ؟

من توی بازوم میزنم

من ک از اول فقط تو بازو زدم تو شکم میترسم

من شنیدم تا هفته ۲۰ میشه ب شکم زد دیگه از ۲۰ ب بعد باید توی بازو و ران تزریق کرد

سوال های مرتبط

مامان شیر پسر 💙 مامان شیر پسر 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری