من بازومیزنم ازاول دکترمم. گفت یابازویارون پا
اره عزیزم منم گاهی خون میاد پنبه میذارم بند میاد گاها کبودم میشه عادیه ، سوزن انوکسا اصلا از اپیدم پوست پایین تر نمیره اسمش زیر جلدیه یعنی تو عمق چربی پوست زده میشه ، من پنج سانت چپ یا راست ناف میزنم پنج سانت میشه دو بند انگشت فاصله از ناف
منم دوبار زدم خون اومد دکتر گفته یه مدت بزن ب دستت یا ران پا ، زخما شکمت ک خوب شد دوباره بزن ب شکم
نه عزیزم زیر پوستیه حتی به گوشتتم نمیرسه چه برسه به بچه
من بازو میزنم شکم نزدم تا حالا
من به بازو و رونم میزنم
من به بازوم ميزنم كلا
من از اول تا الان شکم زدم اونم فقط نیم دایره بالای ناف. زیر ناف دردم میاد. و اینکه شکمم بزرگ شده ولی مشکل ندارم هنوزم برای تزریقش
من به بازوم ميزنم اوايل به شكم ميزدم دردم ميومد و كبود ميشد
شکم ۷ لایه هس عزیزم مگه امپول چقدره اون هفت لایه رو رد کنه بره کیسه آب و پاره کنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.