۱۰ پاسخ

من بازومیزنم ازاول دکترمم. گفت یابازویارون پا

اره عزیزم منم گاهی خون میاد پنبه میذارم بند میاد گاها کبودم میشه عادیه ، سوزن انوکسا اصلا از اپیدم پوست پایین تر نمیره اسمش زیر جلدیه یعنی تو عمق چربی پوست زده میشه ، من پنج سانت چپ یا راست ناف میزنم پنج سانت میشه دو بند انگشت فاصله از ناف

منم دوبار زدم خون اومد دکتر گفته یه مدت بزن ب دستت یا ران پا ، زخما شکمت ک خوب شد دوباره بزن ب شکم

نه عزیزم زیر پوستیه حتی به گوشتتم نمیرسه چه برسه به بچه

من بازو میزنم شکم نزدم تا حالا

من به بازو و رونم میزنم

من به بازوم ميزنم كلا

من از اول تا الان شکم زدم اونم فقط نیم دایره بالای ناف. زیر ناف دردم میاد. و اینکه شکمم بزرگ شده ولی مشکل ندارم هنوزم برای تزریقش

من به بازوم ميزنم اوايل به شكم ميزدم دردم ميومد و كبود ميشد

شکم ۷ لایه هس عزیزم مگه امپول چقدره اون هفت لایه رو رد کنه بره کیسه آب و پاره کنه؟

سوال های مرتبط

مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری