مامان جون ی گروه زدیم تو بله بیا کنار هم باشیم و خوش بگذرونیم❤️🍬
@mamane_kocholo
من به بازو میزنم
من گفتم از اول هفت ماه دیگه به بازو بزنم ۵تا به بازو زدم وحشتنااااک دردم میاد اشکم در میاد باز رفتم دکتر بهش گفتم درد میگیره گفت خب بزن به شکمت تا آخر .. باز زدم به شکمم دوباره
من از همون اول به بازو زدم
نه من به بازومیزنم دکترم گف ازشکم نزن
من به بازو میزنم شکم میترسم درد داره خیلی تمام دستم کبوده
من هنوز به شکم میزنم
من به بازو میزنم
دکترم میگف من نه ماه تمام ب شکمم زدم،اخه چطور محل تزریق رو باید بین دوتا انگشت بگیریم با بزرگ شدن شکم دیگه نمیشه بین دوتا انگشت گرفت🤣
شما استراحت مطلقید ؟!میشینید یا فقط دراز کشید؟!
نه بابا فک نکنم اینقد سوزنش بزرگ باشه که برسه به کیسه اب 😊
خب خب الحمدالله فوبیای جدید
داشتم ناراحت میشدم زندگیم ی نواخت شده😂😂😂😂😂😂
من خواهرم به بازوش میزد بزن به بازو خب
به بازوت بزن دیگ
ب شکمت نزن
عزیزم شکم ده لایس مگه طول نیدل آنوکساپارین چقدره😂من نمیزنم ولی میدونم که به رون پاهم میشه زد بازم بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.