خانما منفیه ؟🥺

تصویر
۱۸ پاسخ

انشالله ماه بعد مثبت میشی میشه درخواست بهم بدی

عزیزم دوباره بیبی‌چک بزن اگر بازم مثبت شد یکی دو هفته بعد برو تیتر بتا بده واسه من بیبی‌چک‌هام مثبت میشد ازمایشم منفی به دکتر آزمایشگاه که گفتم گفت پس احتمالش هست فقط یکی دو هفته دیگه بیا تیتر بده وقتی تیتر دادم مثبت شد

اره ....

اشکالی نداره ماه دیگه انشاالله مثبته

ان شالله دفعه بعدی عزیزم

دخترا تو نلگرام گروه چت بانوان دارم کسی خاست بیاد پیوی لینک بدم
Zeinab_1400_7_18

آره عزیزم متاسفانه
حتما دکتر برو ببین چرا تاخیر داری

مال من پارسال یک صدم 😢

متاسفانه اره
الهي ماه ديگه با خبر خوب بياي😢

باشه حالا ماه دیگه. چراانقد ناامیدی

اره متاسفانه

منفی عزیزم

اره متأسفانه🥺💔

💔💔💔💔💔

آره عزیزم🥲

منفیه فکر کنم

متاسفانه🥲💔

روز چهاردهم تاخیر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
محدثه محدثه قصد بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
بهار بهار قصد بارداری
مامان هدیه خدا🥹 مامان هدیه خدا🥹 هفته هفتم بارداری
مامان shahan مامان shahan هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شیرین عسلم مامان شیرین عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری