سلام ببخشید نسکافه بخوریم مشکلی داره؟

۳ پاسخ

سلام من که شدید هوس کرده بودم چند بار خوردم. کافئینش زیاد نیست

من یه بار خوردم هفته پیش

سلام نه عزیزم نوش‌ جان

سوال های مرتبط

مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۴ ماهگی