دخترم فردا واکسن ۱۸ماهگی داره چیکار کنم بعدش

۲ پاسخ

منم صب میرم برای واکسن
انشاللع که سازگار وسبک باشع واسه بچه هامون

همش کنارش باش و بغلش کن چون یک روز نمیتونه راه بره و من شبش تب بچم زیاد شد که بروفن دادم خیلی حواست به تبش باشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی