خانما تا حالا کسی سونو حرکت داده؟؟

۷ پاسخ

اره منم دادم بیوفیزیکال

اره من دوبار دادم
سری اخر نمرش 6/8شد که گفتن باید بستری شی

سنو حرکت چیه من باید بدم اگه هست بچم خیلی کم تکون میخوره

سونو حرکت چیه؟😂😐منظورت ان اس تی؟

نه والا اب دور جنینم یکم بالا یود دکتره گقت مجدد برو سونو بده برا اب دور جنینی .بعد خودت دکتری ک رفتم تو سونو گفت اینو انجام بده دیگ ان اس تی هم نخوای بری ‌الکی سه تومن کرد تو پاچم

اره من دادم

سونو حرکت چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی