۵ پاسخ

اولین ادرار اول صحبت رو نمیخواد،اونو تخلیه کن از بعد اون ادرار هارو بریز داخل گالن تا فردا صبح،ادرار فردا صبح که ناشتا هستی اونو هم باید بریزی داخل گالن

من ندادم ولی تو ازمایشگاه داشتن برا یه خانمی میگفتن چیکار کنه،انگار یه ظرف بزرگ میدن بهتون بعد باید برید خونه تا 24ساعت ادرارتون رو بریزید توش بعد ببرید ازمایشگاه

اره من
باید یه گالن پر کنی🤦🏻‍♀️ولی‌حواست باشه اول ادرارتو توش نریزی بزار یکم بره بعد بریز تو لیوان یکبار مصرف بعد بریز تو دبه

سلام عزیزم ازمایشگاه بهت ظرف میده ۲۴ ساعت هر چه قدر ادرار کردی جم میکنی میبری ازمایشگاه

بهت یه گالن میدن تا ۲۴ ساعت باید تو اون جیش کنی فقط
اب زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی