اولین ادرار اول صحبت رو نمیخواد،اونو تخلیه کن از بعد اون ادرار هارو بریز داخل گالن تا فردا صبح،ادرار فردا صبح که ناشتا هستی اونو هم باید بریزی داخل گالن
من ندادم ولی تو ازمایشگاه داشتن برا یه خانمی میگفتن چیکار کنه،انگار یه ظرف بزرگ میدن بهتون بعد باید برید خونه تا 24ساعت ادرارتون رو بریزید توش بعد ببرید ازمایشگاه
اره من
باید یه گالن پر کنی🤦🏻♀️ولیحواست باشه اول ادرارتو توش نریزی بزار یکم بره بعد بریز تو لیوان یکبار مصرف بعد بریز تو دبه
سلام عزیزم ازمایشگاه بهت ظرف میده ۲۴ ساعت هر چه قدر ادرار کردی جم میکنی میبری ازمایشگاه
بهت یه گالن میدن تا ۲۴ ساعت باید تو اون جیش کنی فقط
اب زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.