خانما جواب آزمایش ادرار ۲۴ساعته جوابش خوبه.؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم مرزه دفع پروتئینت
حتما ب دکترت نشون بده . الانم تو بله قسمت ویزیت مادران باردار رایگانه براوشن بفرست کمکت مبکنن

چجور ازمایشیه؟ برای منم نوشته

پروتئین ۲۴ ساعته ادرار شما 150 mg/24h ثبت شده.
رنج نرمال: حدود 10 تا 150
بنابراین عدد شما لب مرزِ بالای نرماله و فعلاً به‌عنوان دفع واضح پروتئین بالا محسوب نمی‌شود.
کراتینین 24 ساعته هم 1088 و حجم ادرار 1500 ml بوده که هر دو در محدوده قابل قبول‌اند.
اگر باردار هستید یا فشار خون، ورم، یا بیماری کلیه دارید، همین عدد هم بهتره با پزشک‌تون بررسی بشه.
از چت جی پی تی واست پرسیدم اینو نوشته عزیزم

همین بزن داخل گوگل میگه بهت قسمتی که مال سرچ

سوال های مرتبط

مامان آرتین وآوین مامان آرتین وآوین ۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی