حریره بادام رو چجوری درست میکنید؟
یادم رفته😄

۳ پاسخ

عزیزم اکانت قبلیم مسدود شد لطفا درخواست بده من پرم🙏🏻🙏🏻🙏🏻

بادوم رو بذار داخل آب ک پوستش بکنی
پوستشو بکن بعدم رنده یا آسیابش کن
ی ق آرد برنج +ی ق بادوم رنده شده و آب بذار بپزه ی ذره هم شکر( خیلی کم) بعدم بذار آبش تموم بشه
شعله رو خاموش کن یکم سرد شد شیر خودتو یا شیر خشک ی ذره آروم آروم بزن بهش تا یکم رقیق بشه( غلظتش‌ دست خودته )
نوش جون نی نیت عزیزم

بادوم بزار خیس شه پوستش بعد بکن بعد بکوب یا رندش کن بریز تو فرنی
گوگل هم داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی