۳ پاسخ

منم اومدم امروز فقط حالت تهوع داشتم ی ساعت اول و منتظرم چهل دقه ی دیگه بگذره که نوبت اخر و ازمایش بدم

منم اذیت نشدم تازه طعمشم دوس داشتم🤷🏻‍♀️😅

منم دوست داشتم فقط اون دوساعتی ک باید تحمل کنی و هیچی نخوری سخته

سوال های مرتبط