برای من خنک خنک بود
منم تابحال دوبار ازمایش قندبارداری دادم،اصلااذیت نشدم،بعضیا خیلی لوسن
منم یکسره سر کشیدم گفتم همین بود اینکه خوب بود مزه اش بعد دیدم نوشته در عرض ده دقیقه بخورید حتی ته موندشم هم زدم خوردم🤭😁
بعد یه ساعت که رد شد از خوردن این گلوکز آزمایش میگیرن ؟
مزش عالیه😋
واقعا منم خیلی بد شنیدم راجبش ولی با اینکه معدم خیلی حساسه اصلا سخت نبود خوردنش
زمان آزمایش کی هست ؟
برا من خیلی سخت بود ناشتا بودنی ادم بالا میاره
چند هفته باید انجام بشه؟؟
وااای دلم خواست
نوش جونتتت
اوه اوه منم دارم یکی دوهفته بعد
دقیقا 😂من بایه جرقه خوردمش بدون اینکه مزه مزه کنم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.