آزمایش قند خیلی هم بد نبود

تصویر
۵ پاسخ

منم اذیت نشدم فقط مرحله اخر ازمایش قندم خیلی پایین اومد

اره قابل تحمله

کدوم آزمایشگاه تو پاکدشت رفتی عزیزم؟

عزیزم تا چن هفته وقت هس برا ازمایش

اره اطرافیان من هیچ کدوم بد نبوده براشون

سوال های مرتبط