۵ پاسخ

از وقتی باردار شدم مزه شیرین حالم رو بهم میزنه

من چیز شیرین نمیتونم بخورم

شربتش خوشمزس من بعد نیم ساعت حالت تهوع و سوزش معده گرفتم یکم

به نظرم این ازمایش راحت بود اینقد همه گفتن سخته همش تلقینه هم‌پودرش خوبه خوشمزس هم تو‌اون چند ساعت تکرار خونت بیرون باش کاراتو انجام بده و هی برو ازمایشگاه اص نمیفهمی

سلام عزیزم بهداشت خودشون برات نوشت

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ ماهگی
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری