سلام از آزمایش تست تحمل گلوکز 😊خیلی شیرینه فقط دلمو زد

تصویر
۶ پاسخ

منم دیروز انجام دادم،اونقدری ک میگفتن بد نبود
اگه بتونی تو فاصله آزمایشا دراز بکشی خیلی خوب میشه👌

من حالت تهوع شدید گرفته بودم بعدش ک‌خوردم

عزیزم میتونی اب دوباره بریزی توش و رقیق تر بخوریش که اذیت نشی، حجم اب مهم نیس، مهم اینه تموم پودر خورده بشه

به من دو تا بطری دادن 😢گفتن ۱۰۰ هست گلوکز باید دوتا بخوری دیروز انجام دادم

من یه نفس خوردم رفت نتونستم تیکه تیکه بخورم.. 🤦🏻‍♀️

آزمایشگاه بازه

سوال های مرتبط

مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی