۲ پاسخ

من آرد یا سویق تفت میدم کره میزنم یکم پودر مغزیجات هرچی داشته باشم میزنم آب دوتا لیوان میریزم و شیره انگور میزارم بپزه فقط نزار سفت بشه غلظت ماست باشه خوبه

من برای پسرم اینجوری درست میکردم، آرد تفت میدادم تا بوی خامیش گرفته شه بعد کره میزدم آب جوشیده هم اضافه میکردم تند تند هم میزدم تا بافتش مثل فرنی بشه بعد میتونی با خرما یا شیره و یکمی گلاب و دارچین و پودر مغزیجات مقویش کنی

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۱ سالگی
مامان جوجه حنایی 🩷🐣 مامان جوجه حنایی 🩷🐣 ۱۰ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی