۲ پاسخ

روزی یک مرتبه یک سیسی

گلم آزیترو در صورت وجود عفونت باید بدی وگرنه اگه علائم سرماخوردگی داره پلارژین خیلی خوبه خودسرانه آزیترو نده اگه تبم داره ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه حنایی 🩷🐣 مامان جوجه حنایی 🩷🐣 ۱۰ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی