بنظرتون این هفته میتونم برم سونو وزن؟

۷ پاسخ

۳۰ هفته بری خیلی بهتره

بله گلم برای من ۲۷ هفته نوشته

آره میتونی بری ولی بزار ۳۰ ب بعد برو

آره من ۲۸ هفته رفتم دکترم گفت نوبت بعد ۳۴ هفته برو

منو یبار ۲۸ هفته فرستاد یبارم ۳۵هفته

من آخر هفته باید برم ۳۰ هفته

دوست داری برو ولی معمولا ۳۰هفته میرن

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لِنا مامان لِنا روزهای ابتدایی تولد
مامان ک‍ــایلین🍓 مامان ک‍ــایلین🍓 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری