۶ پاسخ

تا سه ماهگی رابطه نداشته باشی بهتره

اگه مشکل خاصی نداری اره

من اصلالکه نداشتم وهیچ مشکلیم نداشتم دکترم یک ماه شیاف دادوگفت نزدیکی نداشته باشم

از دکترت بپرس اگه جفت پایین نباشه ایرادی نداره

نداشته باشی بهتره

اگه جفتت پایین نباشه لکه بینی نداشته باشی میشه اما عمیق نباشه ونظر دکترت مهمه

سوال های مرتبط

مامان دخملی 👸 مامان دخملی 👸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان الوین مامان الوین هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری