سلام خانوم ها نزدیکی داشته باشم خطر نداره؟؟؟

۸ پاسخ

والا من بعد یه تایم خیلی طولانی یه رابطه ملایم داشتم انقد حالم بد شد دیروز رفتم سرم زدم تپش قلبم بالای صد بود زیر سرم نمیموندم فقط میگفتم پاشم فرار کنم تا صبح هم عذاب کشیدم لک و اینا اصلا نداشتم ها ولی از درد و حالت تهوع مردم تپش قلبم هم ک هیچی

جفتم پایین بود

ن خطر داره نکن فعان

بستگی به شرایط بارداریت داره من تا سه ماهه اول اجازه نداشتم الان دیگه دکتر گفته اشکال نداره

من دکترم گفت هفته یه بار اشکال نداره البته به شرطی که آروم و بدون ضربه زدن باشه

احتیاط کنی بهتره من روی لکه بینی افتادم

از دکترت بپرس اصولا میگن سه ماه اول یکم احتیاط بکنین دکتر من گفت هفته ای یک الی دوبار مشکلی نداره

چرااتفاقا اگه نداشته باشی بهتره
بازم بستگی به شرایط بدنیت داره که دکتراجازه بده یانه

سوال های مرتبط

مامان دخملی 👸 مامان دخملی 👸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 😍پناه‌وتودلی😍 مامان 😍پناه‌وتودلی😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری