اگه تو هفته من نزدیکی داشته باشم خطر ناکه ؟

۶ پاسخ

من از اول داشتم

ن عزیزم برو بده راحت باش فقط بااحتیاط😂

من از اول داشتم🥴

ن من ک دارم😂😂

اگ دکتر منع نکرده نه نیس

ن اگه مشکلی نداشته باشی و دکتر بهت نگفتع باشه ن مشکلی نیست ولی باید ارومم باشه ک ضربه ب جنین نخوره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لنا و برسام مامان لنا و برسام هفته هجدهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری