۵ پاسخ

عزیزم طبیعیه منم علائم نداشتم

نه عزیزم، به علائم نیست. من حالت تهوع و ... داشتم با اینکه جنین توی ۸ هفته مونده بود و رشد نداشت. فقط استرس نداشته باش قطعا بارداری خوبی خواهی داشت.

نبابا من سر دخترم 9 هفته تازه فهمیدم باردارم از بس علائم نداشتم
ایندفعه هم علائم آنچنانی ندارم

منم هیچ علائمی نداشتم
ی جوری اگ ازمایش و تست مثبت نمیشد نمیفهمیدم باردارم
ولی خداروشکر رشدش خوب بوده تا الان

علائم نباشه عالیه .دهنم سرویسه

سوال های مرتبط

مامان دخملی 👸 مامان دخملی 👸 هفته سی‌وچهارم بارداری