عزیزم طبیعیه منم علائم نداشتم
نه عزیزم، به علائم نیست. من حالت تهوع و ... داشتم با اینکه جنین توی ۸ هفته مونده بود و رشد نداشت. فقط استرس نداشته باش قطعا بارداری خوبی خواهی داشت.
نبابا من سر دخترم 9 هفته تازه فهمیدم باردارم از بس علائم نداشتم
ایندفعه هم علائم آنچنانی ندارم
منم هیچ علائمی نداشتم
ی جوری اگ ازمایش و تست مثبت نمیشد نمیفهمیدم باردارم
ولی خداروشکر رشدش خوب بوده تا الان
علائم نباشه عالیه .دهنم سرویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.