علائم سرما خوردگی نوزاد چیه

۲ پاسخ

سلام ببخشید عزیزم یه سوال از دوران بارداری داشتم ببخش مزاحمت شدم چون واقعا نگران و سردرگمم و دنبال روزنه امید میگردم همه جا🫠🫠
شما جفتت پایین بود؟بعد چی شد تا آخر همونجور موند یا بالاتر رفت؟
من از اول سرراهی کامل بودم ۲۸هفته یکم بالاتر رفته بود و مارژینال بود نمیدونم چی میشه امیدوار باشم که بالاتر بره یا به سزارین فکر کنم😪زایمان اولم طبیعی بوده حالا خیلی ناراحتم ممنون میشم تجربتو بهم بگی🙏🏻

دکتر به من گفت نتونه شیر بخوره..سرفه کنه.ابریزش بینی داشته باشه یا تب کنه

سوال های مرتبط

مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱۴ ماهگی
مامان ♥️حسین♥️ مامان ♥️حسین♥️ ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۷ ماهگی
مامان پسته👶🏻 مامان پسته👶🏻 ۵ ماهگی
مامان علیسان🥹❤️ مامان علیسان🥹❤️ هفته هشتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی