۷ پاسخ

دکتر میرشکار پور گفت بدون شک همینی هست که مینویسم

نمی‌نویسن تو ان تی

من قطعی گفت و نوشت

برامن ۱۵ هفته قطعیش رو گفت

من 90 درصد دختر گفت و زده بود تو برگم هم زده
ولی محض احتیاط گفت چیزی نگیر تا آنومالی دقیق مشخص بشه

آنومالی هم که رفتم قطعی شد دیگه

اره من برام نوشت انومالی هم جنسیت همون بود

ن چون اصلا قطعی نیست.

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙💙🩷🩷 مامان 💙💙🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سینا مامان سینا هفته بیستم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری