جنسیت تو 15هفته تو برگه بنویسن 100درصده؟

۷ پاسخ

آره عزیزم

اره عزیزم من سر پسرم ۱۵ هفته رفتم نوشت

بازم تا انومالی به کسی نگو

برا من دوازده هفته نوشت درست بود

آره.

برای من ک نوشت انومالی هم همین بود

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن👩‍❤️‍👩👼 مامان کارن👩‍❤️‍👩👼 ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۳ ماهگی