کیا تو 15هفته رفتن سنو و جنسیت رو درست گفتن؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

من ۱۲ هفته رفتم گفت ۵۰درصدپسر دیروزانومالی گفت پسر😍❤

ن صدرصد منم ۱۵ هفته گفت مسر همونم شد

من رفتم و گفت دختره و درست بود. انتی هم بهم احتمال بالا داده بود برای دختر

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آراد🌺 مامان آراد🌺 ۵ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری