خانما علائم تیروئید چیه

۲ پاسخ

پرکارو کم کارداره.من خودم‌کم کارم.خشکی پوست خستگی زیاد.ی حالت کمی ازافسردگی. انگارک طاقتت زود تموم بشه من اینجوریم .دلت همش خواب میخواد

والا من لاغرم
مادرشوهرم تپل
هر دو تیروئید کم کار داریم
البته برای من نرمال شد دکتر گفت ۶ ماه قرص نخور مجدد ازمایش بدم
هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان ستاره مامان مامان ستاره ۲ سالگی
مامان یاسین ویسنا مامان یاسین ویسنا ۳ سالگی
مامان شهریار مامان شهریار ۳ سالگی
مامان آیسان عشق مامان مامان آیسان عشق مامان ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان آرمین مامان آرمین ۲ سالگی
مامان محمدعلی💕 مامان محمدعلی💕 ۳ سالگی
مامان مَهزاد و گیسو مامان مَهزاد و گیسو ۲ سالگی
مامان jigaram مامان jigaram ۲ سالگی