تب میکنه چشاش درشت میشه غذا نمیخوره
بستگی به بچه داره من عردو بچمم تل میشن ولی علائمشون باهم فرق داشت پسرم اسهال میشد استفراغ شدید میمرد تب میکرد غذا نمیخورد ولی دخترم فقط تب میکنه وبی اشتها میشه
تب حالات سرما خوردگی
مگه تا حالا بردی عادت دادی؟
من حتی تا مرز بستری رفتم تبش قطع نمیشد
پسر من دماغشو خیلی میخارونه بی اشتهاس گرم میشه بد اخلاق خیلی شدید
بعد اگه زیا مونده باشه تو گلوش عفونتم میکنه اول ببر تلگیر بعد ببر دکتر چرک خشک کن میده خوب میشه
تب ،گودی زیر چشم
بعضی مواقع اسهال و استفراغ هم میشن بعضی مواقع نه
ویروس اومده اسهال استفراغ تب شدید بالا
ببین کدوما رو داره من یه هفته اس گرفتم تبم قطع شد هنو شبا از سرفه زدن زیاد خواب نمیرم
تب داره حتمادکتر ببرش عزیزم چک کنه عفونت نباشه خدایی نکرده
همیشه اینجور مواقع اول برو دکتر اگ جواب نگرفتی تل گیر و این حرفها
اسهال اوق زدن بی مورد غذاشو خوب نمیخوره
دختر من اینجوری میشه
تل چیه
یه چیزی گیر میکنه تو گلوش
اسهال بعدم از غذا خوردن میفته بعدم آب خیلی میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.