۵ پاسخ

چیزای صنعتی بهتره داده نشه ولی من مجبوری یکی دوبار دادم چون رفته بودیم فروشگاه و تو کالسکه نمیموند بیسکویت دادم کیف کرده بود😄

من از۶ماهگی دادم اما ساقه طلایی صدرصدارزش غذایی بیشتری داره نسبت ب بیسکویت مادر

من ک دادم

والا ماکه میدیم

سلام بيسکوئيت مادر ارزش غذایی خاصی نداره عزیزم جاش چیزای مفیدتر بدین

سوال های مرتبط

مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی